joi, 3 noiembrie 2011

Zavalaidinga

AAAAAAAA sa fiu poetic? Melancolic? Butaforic?
Nu poci  ca nu am cum sa pup in pizda.
Cit de prost sa fi sa fi de acord cu o PENALA?
Cit de idiot sa fi de acord cu DEVIL?
Cit de javra sa fi sa stai acasa la umbra unui mos care a muncit o viatza?
Offf Domnul va iarta dar nu va uita!
Cit de penibil sa fi sa te dai de Superman cind tu nu ai ce baga in gura la copii?
Sint f multi ca voi si f putini ca mine.
Voi nu ati dat la copii de mancare ce am dat eu la caini.
Off Laura ce drag mi-a fost de tine.Asa mica cum  te stiu eu,dar fleasca,ca o varza murata.Si totusi suflet bun dar dus de Devil in pula.
Eu nu folosesc poze nici cuvinte alese.Eu omul de rind poate dumnezeul vostru, cel ce va iarta .
V-ati gindit vreodata ca DUMNEZEU vorbeste ca voi?

4 comentarii:

  1. Va spun ca sa ma tineti minte.
    De-i omul bolnav multi vor muri naintea lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. sint diagnosticat cu o boala incurabila!
    Doar de 9 ani . Da e adevar 100%.
    Toate leprele de doctori veneau sa-si ia spaga dar eu nu le-am dat.
    Totul se rezuma la credinta in Domnul nostru Sfint.

    RăspundețiȘtergere
  3. si daca esti bolnav frate nu ai ce face decat sa arunci cu rahat in toata lumea??
    omule, ai priceput totul exact pe dos..din cate vezi..nu-ti vorbesc urat...si niciodata nu am facut-o decat atunci cand m-ai injurat si te-ai dat grande...asa cum ma hulesti si aici...
    gandeste-te inainte sa vb...gandeste-te ca poate nu ai dreptate..nu sunt dusmanul tau si nici nu am fost niciodata...nici pe alt blog si nici aici...
    daca tu ai impresia ca am "pupat" te cataloghez idiot..si nu cred ca esti...si daca cineva vb frumos, asta nu inseamna ca urmareste neaparat ceva...pacat ca nu ai inteles...sa-ti dea D-zeu multa sanatate!..si poate-ti deschide ochii sa nu mai vezi cu atatat rautate oamenii!
    PS: as putea sa te injur de mama ta..asa cum ai facut-o tu cu mine...dar nu o fac..pentru ca femeia nu are nicio vina....si nici tu sau eu...suntem diferiti omule...din fericre!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am revenit mai sanatos ca niciodata.Ma fut in sistemul medical romanesc demn de dispret.M-au diagnosticat gresit.

    RăspundețiȘtergere